Корзина
Авторские тексты с высокой уникальностью! 

Потрібно замовити план-конспект уроку? Розробляємо уроки і методичні посібники!

Потрібно замовити план-конспект уроку? Розробляємо уроки і методичні посібники!

План-конспект уроку – це допоміжний засіб вчителя, який дозволяє йому встановити хід проведення заняття, який буде сприяти досягненню поставлених цілей.

Автор: ІЦ «Манускрипт»

 

Тема: Іменники, які використовуються для позначення назв істот і неістот

Мета:

- навчальна мета: сформувати знання учнів про іменник як самостійну частину мову; ознайомити учнів з розподілом іменників на іменники, які означають назви істот, та іменники, які означають назви неістот.

- розвиваюча: розвивати в учнів уміння класифікувати предмети в залежності від їх приналежності до істот і неістот; мотивувати учнів до вживання іменників у власному мовленні; розвивати мовлення та мислення учнів;

- виховна: виховувати інтерес до вивчення української мови; виховувати старанність та увагу.

Рік навчання: 2 клас.

 

Хід уроку:

1. Організаційний момент. Мотивація навчання.

Вчитель: - Доброго дня, діти! Сьогодні до нашому класу надійшов лист, в якому знаходився цікавий віршик:

Ця частина мови нам усім відома,

Кожній речі назву надає свідомо,

Без неї не обійдеться

Ні учень, ні письменник,

Це чудовий помічний, відомий як

ІМЕННИК!

 

Вчитель: Чи знає, хтось із вас, що таке іменник? Ні? Щоб зрозуміти, що таке іменник, потрібно піднятися по сходах, які були додані у листі до віршика (сходи намальовані на дошці), і забрати до купи речення, які загубилися на кожному з них:

Отже, іменник – це частина мови, що називає предмет і відповідає на питання «Хто?», «Що?». Наприклад: день, ніч, дерево, зошит, слон, мавпа.

2. Організації навчальної діяльності.

1. Розселіть слова по будиночкам. В одному будиночку живуть слова, що відповідають на питання «Хто?», в іншому – слова, що відповідають на питання «Що?».

Слова: водій, груша, сніг, кішка, книга, пес, стіл, їжак, дівчинка, школа, хлопчик, дощ, лікар, яблуко, художник.

 

2. Випишіть з тексту іменники. Поставте запитання «Хто?» або «Що?».

Погода була сонячною. Дівчинка відклала зонтик і радісно вийшла на двір. На майданчику гралися її друзі – хлопчик Митя з сусіднього дому, сестрички Соня та Аня, які живуть стажем нижче. У кожного була в руках улюблена іграшка. У Миті – машинка, у Соні – лялька, у Ані – плюшевий ведмедик.

 

3. Складіть слова. На які питання відповідає кожне слово:

Ятплат (Плаття)

Тапра (Парта)

Дуспо (Посуд)

Годя (Одяг)

Лестіць (Стілець)

 

3. Підведення підсумків і домашнє завдання.

 

 

Другие статьи